Monday 4 April 2011

SECEBIS RASA SEINDAH BICARA


Baru jer selesai dari perkhemahan  di Gua Musang,  muncul pula karnival ko kurikulum yang akan berlangsung pada 20 & 21 April ni. Aku mendapat tugas yang agak berat juga. Selain jadi emcee ,aku juga akan menggalas malam kebudayaan yang diberi nama  Malam Gala Warisan Petra, 1 Petra 1 Malaysia. Ni yang agak berat. Bila dapat tugas, so kena pikir pengisian dan tema yang menarik yang boleh menepati apa yang dikehendaki. Bila dah nama cikgu, maka sudah tentu yang dapat memberikan pendidikan di samping mencungkil bakat yang ada dalam kalangan  pelajar.
Lo lo ni sedang training  with my student dengan pelbagai ragam dan acara yang mereka sertai. Terkadang rasa letih pun ada. Tapi kepuasan tetap ada kerana hasilnya tak disangka2 , menakjubkan. Rupanya student kita ni memang serba boleh. Bila diasah  jer terus berkilau. Bagai mutiara di dasar laut.
Nak komen pasal bos pula, memang sporting habis, asal jangan menggangu p&p  dah laaa. Tabik bos.  Dapat juga release tension.  Apa pun  bila kerja yang orang dah amanah kat kita , so kena pikul  dan lakukan  sebaik mungkin .  semoga  Malam  tersebut  berjaya dan menjadi kenangan indah kepada semua pelajar di sepanjang bergelar pelajar petra 1.
Saya mewakili kengkawan yang lain ingin merakamkan ucapan terima kasih lah kepada semua yang terlibat dan menjayakan  training untuk malam tersebut. Thanks….




No comments:

Post a Comment